İnsanın bir çok derdi olabilir ama kaçış yolu sigara değildir. Eğer gerçekten bu bebeği istiyorsanız serbest olduğu halde doktor iç dediği halde bir parol dahi icmezsiniz.. onun organlarında bir eksikliğe tahammül edebilecek misiniz, herhangi bir hastalıkla doğsa dayanabilecek misiniz. Burada hamile kalıp eşiyle kaynanasiyla ailesiyle sorunlar yaşayanlar var ayrılanlar var ama çocuğunu aldırmak isteyen yok. O artık benim deyip sahipleniyorlar. Aldırmayı düşünüyorsanız için. Ne yaşadığınızı bilemem yargılamak bana düşmez ama ona zarar vermeyin içmeyin..