Firdevss167 Yarın sezeryan günümü öğreneceğim spinal mi epidural mi tüm anestezi mi tecrübeleri anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🐣
Sadece_anne Firdevss167 Epidural aldım canım yarim uyusmali yani, ben memnun kaldim sonrasinda elhamdülillah agrim da olmadi.
Saripapatyam1 Firdevss167 ben epidural oldum 4 yıl önce bu doğumunda da epidural istiyorum en rahatı sanırım 😊
Ayse2011 Firdevss167 ilkinde genel oldum asla önermem. Çarşamba dogumum var epidural olucam en iyisi bence
Danlacan Firdevss167 hiç korkacak bisey yok emin olabilirsin ☺️ Çünkü bende çok korkuyordum ama doğumdan sonra boşuna korkmuşum dedim bir hafta içinde de toparlandım 💪 (spinal 👌)
Kbr11 Yanlış bilgi almış olma canım epudural belde devamlı bi iğne oluyor ordan ağrı kesici verilerek normal doğum yapıyorsun ona deniliyor spinal belden aşağısı 1 kez iğne vurulup uyuşturulup yapılan sezeryan doğum
Lulemom Kbr11 yanlış değil ama eksik olmuş. Epidural hem sezaryende hem de normalde uygulanabiliyo. Dediğiniz gibi belde sürekli katater bulunuyor. Spinal sadece sezaryende oluyo. Katater olmuyo. Tek seferlik iğneyle oluyo
Elfvli Kbr11 siz yanlış biliyorsunuz bence ben epidural sezeryan oldum normal olmak.zorunda değilsiniz .
Gonul_enes Kbr11 yok yok degil epidurallede sezeryan oluyor ama ordan agriyi yok etmek icin bele takili igneden agri kesici yapiliyor, ve ayaklar spinal gibi saatlerce uyusukta olmuyor
Saripapatyam1 Firdevss167 spinal ve epidural arasında pek bi fark yok ikisinde de belden iğne yapılıyor belden aşağı uyuşuyor ama sonrası nasıl bilmem tabi🤷♀️
Kbr11 Firdevss167 benim 2. Gebeliğim 1. Zorunlu sezeryan oldum bebeğim dönmediği için spinal oldum bunda da bi sıkıntı olmadığı sürece spinal düşünüyorum ilk doğumumu 19 yaşında yapmıştım ilk defa ameliyat masasına yatmıştım
Meltemcee Firdevss167 canim epudural sezaryende tek basin yapilamaz ancak istenirse sipinalle kombine olarak yapilabilir bu arada 2 spinal dogumum var buda oyle olcak kesinlikle tavsiye ederim
Minoo01 Firdevss167 acı illaki olacak. Sonuçta kesiliyorsunuz. Ama öyle ahım şahım bir ağrı olmuyor korkmayın. Zaten serumlar, ilaçlarla olmuyor ağrınız. Sadece ilk ayağa kalktığınız da oluyor. Yarım daha iyi diyor doktorlar bebek etkilenmiyormuş hem.
Ayse2011 Firdevss167 direk ağır ameliyat agrısına uyanıyorsunuz o yüzden önermem zaten epidural de belli saat agrın olmıyor o agır ameliyat agrısını atlatmış oluyorsunuz bide geneli vogu doktor mecbur olmadkca önermiyor bebege geçiyor çünkü
Busra333 Firdevss167 ilk hamileliğim ama genel anestezili ameliyat geçirdim öncesinde (saglık olarak mecbur olmadığın sürece) kesinlikle önermem berbatttıııı karabasan gibi
Firdevss167 Kbr11 benim de bebeğim ters makat geliş kafası yukarda spinal de ağrınız acınız oldumu aceba ya ilk doğumum 23 yaşındayım
Firdevss167 Meltemcee spinal devlet hastaneleri yapıyor mu sadece özel de mi canım ağrın oldumu çok bide doğum sonrası
Bskrck Meltemcee benim doğumum da cuma günü olacak spinal anestezode 6saat sonra ayağa kalkabiliyormuşsun o yüzden spinal istiyorum Bende normal epiduralde 24 saat ayağa kalkmiyormuşsun covitden dolayı tam uyutmak yasak b3nim gittiğim hastanede
Kbr11 Firdevss167 bebeğin ters olduğu için devlettede sezeryan doğum yaparlar zorunlu durumlar dışında devlette isteğe göre yapmıyorlar
Danlacan Firdevss167 ben özelde yaptım devlet hakkında bilgim yok ..ilk kalkarken falan agrı oluyor elbette ama öyle dayanılmayacak bir agrı sızı değil yürüdükçede açılıyorsun zaten 🙃
Kbr11 İlk 5 6 saat uğuşuk oluyorsunuz zaten daha sonrada ağrı kesici yapıyorlar sürekli çok öyle aman aman bi ağrınız olmuyor yani bol bol yürüyün yanınıza nescafe götürün bende şuan 24 yaşındayım rabbim izin verirse salı günü sezeryan günü almaya gidicem
Firdevss167 Kbr11 spinal devlet yapıyor mu aceba ya bebeğim iki hafta ilerdeymiş özelden sevk ettiler devlete 😭
Kbr11 Firdevss167 ilkinde devlette yaptım ama şuan yaşadığım şehirde randevü sıkıntısı çektiğim için özelde yapıcam 2. Doğumumu
Kbr11 Firdevss167 evet canım herhangi bi sağlık durumunda engel olacak bi durum yoksa spinal yapılıyor devlette
Selin12- Firdevss167 her devlet hastanesi spinal yapmıyor genelde genel anestezi tercih ediyorlar benim ilk dogumum buyuzden genel olmuştu
[silindi] Firdevss167 özelden devlete sevk edemezler ki bizim yasal olarak istediğimiz sağlık hizmetini istediğimiz yerde alma hakkımız var canım benim…
mom02636 Firdevss167 bulunduğunuz hastane ve şehire göre değişiyor Ümraniye devlet hastanesinde spinal yapılıyor
Selin12- Saripapatyam1 6,7 saat sonra kendinize geliyorsunuz ve çok agriniz olmuyor hafif oluyor ama genel de daha çok ağrı ve acı çıkıyorsunuz