Cnsymn Arkadaşlar bu ara en büyük sıkıntım sivrisinek ısırması. Her yerim sinek ısırığı kaşıntıdan öleceğim. Ne önerirsiniz?
esmerrmm Cnsymn actiginiz camlariniza sineklik taktırırsaniz rahat edersiniz ben taktirdim hic oyle sorun yaşamiyorum 😊