Mk_13 Kızlar ben 9+3 haftalik hamileyim daha yeni gidecem hastaneye ultrason icin aç karnami gidilir?
FatmaB58 Mk_13 Canım hayırlı olsun aç tok diye birşey yok biraz idrara sıkışık olursan bebişi daha rahat görürler 🤗 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Gulluanne Açlık konusunda bir şey dememisti benim doktorum ama özellikle idrara sıkışık gelmemi söylemişti canım daha net gözüküyormus o zaman