@Minnak-kalbim evim ardahanda ailem Çorum’da , yol çok uzun gözümde büyüyor. Aslında iki yeter de rahat ederim biliyorum ama git gel hangi eşyayı götür getir zor gibi geliyor sadece. Kasım ortası doğum ekim başında gitmem lazım en geç , birde sezeryan istiyorum zaten. Bulunduğum yerdeki doktorla hiç görüşmedim daha o da tereddüt etmemde sebep