Irmakgcgn Kizlar 36 haftalik hamileyim. Cok yakin arkadasimin dugunu var. Ve ben istanbulda oturuyorum . Dugun canakkalede. Dun doktora gittim hersey yolunda hic bir sikinti yok. Bebek de tam kanala girmemis ama girmek uzere. Simdi ben yarin yola cikacagm esimle beraber ozel aracimizla gidene kadar arkada uzanacagim. Doktor nts e sonucuna gore gidebilirsin ama tabi sen bilirsin dedi. Boyle bir durum yasayan var mi? Gidip gelen . Yada onerileriniz?
Elmayanaginannesi Irmakgcgn ben de 32 haftamda üç saatlik yola çıkacağım arkadaşımın düğünü için doktora sormadım daha.arkadaşım senin için zor olucaksa gelme ben hatır koymam dedi.senin tabi Doğuma az kalmış arkadaşın ne diyor
Irmakgcgn Elmayanaginannesi o da oyle israr etmiyor ama ben gitmek istiyorum. Endisem ins yolda birsey olmaz. Korkuyorum da ne yalan soyleyeyim