Suadmsv Kızlar evde gebelik testi yapmanın saati olur mu? Sabah ilk idrar derler ama bugün 10. Günüm suan yapmak istiyorum sizce eğer varsa cikar mi yoksa yarın sabahı mi bekleyim? İki gün önce erken gebelik testi yaptım negatif cikti 😔
iki_tospik_annesii Suadmsv saati yok canım varsa zaten her şekilde belli olur ben oğlumda adetime 10 gün kala akşam üzeri öğrendim
kukiveannesi Suadmsv ben öğleden sonra yapmıştım çıktı hemen hatta 20 dk sonra ikinci testi yaptım bir sürü su içip o bile çıktı hemen
nevamm1 Suadmsv sabah idrarı daha yoğun olur sıvı almadigin için eğer daha çok yeniyse sabahkinde daha iyi olur beklemek istemiyorsan 2-3saat sıvı almadanda yapabilirsin
Deletedmom54555 Ben akşam yapmıştım yemekten sonra eşim gidip almıştı pozitif çıkmıştı direk . Bence saati yok ama eğer çok çok yeni bi hamilelikse sabah yapılan daha doğru sonuç verir diyorlar . İsterseniz beklemişken yarın sabah yapın 🤗
Mere Eger gebelik varsa çıkar ben 6 gun önce olanlardan yapmıştım regliye 6 gun kala ve aldığım gibi yaptım pozıtıf cıkmıstı
Uyumsuzzz Bende akşam yapmıştım pozitif çıktı ertesi gün ilk idrar ile yaptım emin olmak için tekrar pozitif çıktı 🤗
Suadmsv Uyumsuzzz yarını bekleyim o zaman çünkü erken gebelik testi yaptım 2 gün önce o bile tek cizgiydi