Nimetfatih 24+2 günlüğüm pazartesi günü böbreklerinden birinin genişlediğini öğrendim. İzmir tepecik araştırma hastanesine sevk ettiler. Salı günü ise beyininde de genişleme olduğunu sıvı almaları gerektiğini söylediler. Salı günü Batı anadolu central hospitale gittim orda da çıktı tedaviye başlanması gerektiğini söylediler. Dün kan alındı. Sonuçlardan kalıcı mı geçici mi olduğunu öğrenicez. Başına gelipte kalıcı olan var mı nasıl atlattınız. Doğduğunda zekasında bir gerilik oldumu lütfen yardım edin. 4 günden beri psikolojik olarak eşimle çöktük.
Ladess Tatlım benim bebeğimde de böbrekte genişleme var fakat 30.haftadan sonra geçiyor dedi ,eğer geçmezse doğunca ameliyat dedi,ama beyinle ilgili olanı hiç bilmiyıeum ,sakin olmaya calısıyorum çünkü stres daha da etkiler diye
Nimetfatih Ladess beyin olunca insan daha çok telaşlanıyor ne yapacağımı şaşırdım iyice. Psikolojim bozuldu 4 günde.
Papatyal Nimetfatih Rabbim sifa versin insallah cok zor bi durum benim bebegimdede bibrek büyümesi var birinde bakalim doktor takip edicez dedi
Ladess Nimetfatih sonuçlara göre davranmak en iyisi ,sağlıklı karar vermeye çalışın canım ,hiç belli olmaz belki hiç bişey çıkmaz 🙏🙏
Ladess Nimetfatih dr anne karnında herhangi bir müdahalenin mümkün olmayacagını söyledi bana ,ki güvenirim dr’ma ,işinin ehli bir dr ,30.haftadan sonra düzelebilir dedi ve erkek bebeklerde biraz daha sık görülüyor dedi
Gulcicekk Benim bebegimde kız fakat her iki böbrekte genişleme var bir sıkıntıya yol açmazmıs. Rabbim bebeklerimize sifa versin insallah sağlıkla kucagımıza alalım 🙇♀️
Cbellle Gulcicekk merhaba dogum yaptınız mı bobrekle ilgili durum ne oldu basımızda boyle bır durum var ve kafamız allak bullak nasıl bır surec