Kayınvalidem birden boynundan beline ağrı girdi kıpırdayamıyor doktorlara gittik beyin doktorunu önerdi dün tüm gece hastanelerde idik 4 e kadar gece eşimle durduk sonra eve döndük 7 de tekrar gitti şimdi kayınvalidemdeyiz ve biri çevirmende koluna girmese kalkamıyor tam da eşimin abisinin evlenme dönemi üzerine.
Çok bunaldım hava sıcak ben hamileyim 29.haftalık yemek yaptım hava sıcak klima açtırmıyor eşim hiç dinlenemedi dört dönüyor tabii ki hastalık bu herkes olabilir üzülüyorum haline dua ediyorum.
Ama evimi özledim banyo yapamıyorum abisi babası var.
Daha ne kadar kalıcaz bilmem diğer eltim İzmir’de tek basıma çabalıyorum.
Sonra yarın herkes işe gidecek bu kadını tuvaletti yemekti tek basıma nasıl kaldıracağım ben 2 kişi koluna girmezse kalkıp oturtamıyor.
kendi evime neyse de başkalarına yemek yapmak zor geliyor sıcakta hem herkesi memnun etmek zor çok bunaldım.
dua eder misiniz bana ?? :(