yusufcukbccegi amşn canım inşallah hepimiz sağlıkla kucagınıza alırız. Ama tarama tealerşnş yaptırmadı yan bence detaylıyı yaptır. Çünkü kordonda kan akışına falan da bakıyorlar. Bebek ordan beslendiği için onu kontrol etmeleri iyi oluyor. Yoksa ileri zamanlarda bebk gelişiminde sıkıntı olabiliyor beslenemediği için. Perinatoloji ultrason makineleri daha kapsamlı detaylı kadın dogumun kiler gibi değil. Ama karar senın tabii.