Merhaba arkadaşlar. İlk bebeğim 41. haftada 12 saat normal doğum sancısı sonrası acil sezaryene döndü. İkinci bebeğim de sezaryen olacak. Doktorlar 38 haftada sezaryen randevusu veriyorlar. Ben bebeğim ne kadar durmak isterse o kadar dursun istiyorum, 40 haftaya kadar durmasını istesem olmuyor mu. Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim