Emineeuctepee siz nereye gidiyorsunuz şuan fiyatları nasıl kaç haftalık hamilesiniz ben 19+6 şuan detaylı ultrason falan yaptırıcam ama onun fiyatlarıda yüksek 650 diye söylediler bi baş hekimle konuşup indirim yaptırmaya çalışıcam bakalım nolucak olmadı başka yere gidicem detaylı için bildiğiniz yer varsa söylerseniz sevinirim doktorum orda olmasaydı tercih edermiydim hastaneyi bilmiyorum ama sırf doktorum için geçtim arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla diğer hastaneler daha uygunmuş ama o hastanelerinde kötü yanı çoğunun yenidoğan yoğun bakım ünitesinde çok az yer var allah korusun bi komplikasyon gelişse başka hastaneye gönderiyolar böyle bişiyide riske atmak istemiyorum sonuçta ne olucağı belli olmayan bi zamandayız allah yardımcımız olsun inşallah sağ salim alırız bebişleri kucağımıza her gün binbirtürlü şeyle karşılaşıyoruz insan ister istemez herşeyin iyisi olsun diye düşünüyo dahada araştırmaya devam edicem bakalım nolucak