Herkese merhaba ☺ gecen ay testi atmıştım hamile miyim falan diye hamileymişim ama yine kimyasalla sonuçlandı. Doktor genetik test vs istedi devlette yaptırdık daha hepsinin sonucu çıkmadı bi kac tanesi çıktı bekliyorum. Şimdi sorum şu normalde 23unde adet olmam gerekirdi olmadı 25i bekledim gene olmadı 30u bekledim gene olmadı hala yok 😂 30unda test yaptım bise çıkmadı. Bu ay adet olup tedaviye baslıcaktık ama adet olamadığım için baslayamıyoruz. Böyle olan oldu mu sonrasında adet olan yada hamile olduğunu öğrenen ? Adet olmak için ne yapabilirim ?