Canım anneler merhaba :) sıra bana da geldi inanamıyorum. :) bugün tam 6gün oldu miniğimi kucagıma alalı. Öncelikle doğumu ankara a life hospital da yaptım doktorum oskar öğüten Di ve inanılmaz memnundum onu bi belirteyim. 38 +3ken çatı muayenesi için rutin doktora gittim. İki gün öncesinde mide bulantım ve ishalim vardı. Ama b en bunları cok doğm belirtisi görmemiştim. Sabahında sancıyla uyandım. Sancı dediğim cok hafifti ama 5dk da bir geliyordu. Bu arada adet sancılarını cok agır geçiren biriydim her ay hastanelik oluyordum bu sancı benim için sıradan geldi bana (tabi başlarda) :) duşumu aldım kahvaltımı yaptım eşimle yola koyulduk müzik dinleye dinleye gidiyoruz tabi bu arada sancılar gene hafiften vuruyor. Neyse staneye gittik önce kontrol sonra çatı muayenesine girdim ve hiç açılmam yoktu çatım uygundu sancım var diyince doktorum nst istedi nst de sancılarım cıktı fakat sancı seviyesi düşüktü düzenli olsa da. Saat 12.20de nst ye bağlandım 12.50de nst bitti. Herşey tam da burda başladı :) 13.00 hastanenin öğle arası oldugundan kimsecikler yk ortada eşimle kaldık ortada. Bahçeye ineyim biraz yürüyeyim dedim demez olaydım sancılar baya arttı o sıra doktorum çay içiyodu dinlen sen niye buradasın diyip yolladı beni. Ben 15dk hastanenin boş bulduğum bi yerinde sancım çektim. Sancıyı şöyle karsıladım böyle karsıladım Meryem Ana otu squat yürüyüş vs.diyemeyeceğim çünkü 12.30da olmayan açıklık bi anda 4 5cm e cıkmış bile. O ara tabi benim nişanlım gelince hemen doktoru aradım koş diye 5dakika sonra benim suyum da geldi ve acil doğuma aldılar. Doktor diyor ki suyunun gelmesi cok iyi olmadı açılan yoktu senin tabi orda ben beni sezeryana alın diyordum (bu sancıya acılma olmuyosa başlangıç evre buysa daha siddetlisine dayanamam diye düşünmüştüm) o ara açıklık 6cm olmş nasıl bu kadar hızlı olur diyince epidural istedim ona vaktimiz yok doğum hızlı ilerliyor diyip hemen damar yolu acılar 5 10dk içinde de zaten tam açıklık oldu ve saat 14.01de bebişim kollarımdaydı :) yan canım anneler tabiki herkesin cektiği acı sancı ve bunun süresi farklı ama benim deneyimimde dayanılmayacak birşey yok. Sancı dan sonra cocugu ıkınma hali ise en kolayı cnkü içindeki dürtü ıkın diyor. Her ne kadar doktor ben ıkınmayı bırak dediğimde bırak dese de sahsen ben bunu engelleyemedi bu yüzden de dikişim oldu. Dikişlere gelince öncesinde kesi için iğne yapmıştı onun uyusuklupu vardı sanırım snrasında dikerkenayriyetten uyusturdu mu bilemiyorum cnkü ben dikişleri hissettim acımadı cok fakat hissediliyor o a bebişine odaklandığından parçalasa acımaz diye düşünüyorum :) bebeğim biraz erken geldiği için minik doğdu onu beslemeye ve dikişlerim iyileştirmeye calısıyorum su süreçte. Hepinize kolay ve benim gibi iki ıkınmada gerçekleşecek doğumlar diliyorum :)