KbraElibaSarkaya
Bol su tüketimi en başta gelen kurallarımızdan ☺
Ne kadar doğru bilmiyorum ama uyurken sol tarafa dönük yatmak vücudun ödem yapmasını azaltıyormuş.
Ben hamileliğimin başından beri sol tarafıma dönüp yatıyorum. Şu son bi aya kadar günde 1 litre su tüketiyordum 34+4 şuan ve hiç şişme olmadı vücudumda.