Aşırı derece günümü etkileyecek sekilde nefes darligi yaşıyorum. 3.hamileliğim ikisinde boyle birşey yaşamadım. Ilk defa basima geldi. İnt arastirma yaptım normal yazıyor fakat içim rahat değil. Persembe randevum var. Ayni durum basina gelen var mı 😵