Evlatlarimmm Kizlar 2.dogumumu yapicam Allah kısmet ederse bu evladimda erkek olduğu için abisinden kalan kıyafetleride giydirmek istiyorum ama hastane çıkışlarının vede bı kaç kıyafetinin hepyakalarinda sarı lekeler var bunlardan nasıl kurtulurum lütfen oneriii
Mom789 Evlatlarimmm asperox ve aspirin sık ondan bizlerin kullandigi deterjanı yüksek devirde yika cikar sonra elde duru suyla yika deterjanini atsin tenine dokunmasın
Merveee34 Evlatlarimmm vanish kosla sarı lekelere sürüp kapağıyla ovup vanish ve normal deterjan ile yıkayın . Sonra tekrar bebek deterjanı ile yıkayıp bol güneşli yerlere asın .
Pambix Evlatlarimmm Bende burdan fikir aldim ve işe yaradı. E bebekten çamaşır tozu leke çıkarıcı ve deterjanı dan aldim. Önce lekelere leke çıkarıcı sıktım bolca sonra makinanın deterjan gözüne çamaşır tozu ekledim makinayı uzun programda çalıştırıp kapattım köpükler çıkınca ve öylece sabaha kadar beklettim makinanın içinde kiyafetleri…sabah kalkınca yine deterjan gözüne çamaşır tozu ve sıvı bebek deterjanini ekledim uzun programda çalıştırdım mis gibi çıktılar.😊
Evlatlarimmm Pambix ay koslayi bir deneyim eger ki çıkmazsa mutlaka dediğini,i yapicam gerçekten çok sağolun ❤️❤️❤️❤️❤️
azraaaaa Evlatlarimmm sade beyazlarsa çamaşır suyuyla geçir önce elde böyle lekenin üstüne dök geçir durula makineye at sonra makinedede yıkansın geçer benimde vardı birkaç parça öyle yaptım leke diye bişey kalmadı
Hilaldemirrr Ben de dün gece kosla asprin bide leke cikariciya bastım lesegene bugün makinada yıkayacak inşallah bakalım cikacakmi
Cicekkiz1 Evlatlarimmm merhaba benim de oğlumun kıyafetlerinde sarı lekeler olmuştu. Baktım yağ kokuyor ama benimkiler. Meğer bebek yagı kullandığımız için olmuş 😐 ne yaptıysam cıkmadı malesef. Halbuki temiz bir şekilde kaldırmıştım🥴