Merve026 ya o da pek acımıyo böyle eline hafif dikiş iğnesi batırdığını düşün alt tarafında da dikerken öyle bi his oluyo ama ilk iki üç gün çok katı şeyler yememeni öneririm çünkü tuvalete çıkarken çok zorlanıyor insan dikişlerin acıyabilir yanabilir bi de üstüne oturtamıyorsun yan oturuyorsun tam üstüne değil uoksa canın yanar yani sonrası biraz sıkıntılı ama pansuman yapıyorsun oraya duş alıyorsun ve bolca yürüceksib ne kadar kalkıp yürürsen o kadar çabuk atarsın canım ben çok çektim kabız oldum tuvalete çıktığımda hep kanamalarım oldu sen benim gibi cahillik etme öyle bişey olduğunda ya doktora ya da eczaneye git ilaç verirler onun için yani korkma Doğumdan sadece sancılar zor