Bebegimveben0811- Kızlar bugün nasipse 10 haftalık olduk rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benim zor geçiyor hamileliğim ve sıcaklar da çok etkiliyor ama tabi bugüne de şükür sizler nasılsınız 💛
mhtpmhtp Bebegimveben0811- bende 10+5 suan. Benimde mide bulantılarım oldukça fazla. Gecen hafta da kanama yaşadım biraz zor geçiyor ama bugünlerimize şükür olsun Rabbim nasip etti. Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşaAllah🤲💜
Bebegimveben0811- mhtpmhtp neden olmuş kanama o kadar korkuyorum ki bende olucak diye :( Çok geçmiş olsun canim
mhtpmhtp Bebegimveben0811- gündüz rutin kontrolüm vardı gittim herşey çok normaldi hatta doktorum keyfine bakk gez toz istediğini yap dedi doktordan eve geldim iki saat sonra birden kanamam başladı plesantam aşağıdaymış ondan dolayı dedi doktorum ama tam bir sebebi de yok kanamaların dedi. Şimdi dinleniyorum. Ama gönlünüzü ferah tutun stres yapmayın herkeste olacak diye bişey yok sadece biraz dikkat edelim kendimize ilk 3 ayda yeterli. Stresten uzak duralım en önemlisi.
mhtpmhtp Bebegimveben0811- çok teşekkür ederim canım herkeste olacak diye birşey yok kendini kasma stres yapma sağlıklı günler hepimize inşallah 💜💜
ymryesl Biz de 10+1 olduk, kontrolde renkli ultrasonda hareketlerini izledikk, mükemmeldi 🧡🌼Aşırı bel ağrısı ve rahim üstünde ara ara gelen ağrılardan başka sıkıntımız yok, bide sıcakları saymazsak🥴 Hepimizin hamileliği su gibi geçsin inşallah 🌸
Bebegimveben0811- ymryesl amin canim geçmiş olsun dün bende ishal ateş kusma çok hastalandım ama Bugün elhamdülillah
Bebegimveben0811- mhtpmhtp Bana mı sordunuz evet söyledi sezeryan olursa 16 17 şubat normal olursa 26 27 şubat dedi