Sdtcnts Kızlar 20.haftadayım boğazım ağrıyor sanki grip olacam gibi. Doktor bitki çaylarını önermememişti pek. Sizce ne yapabilirim?
humasultan3443 Sdtcnts ben de 2-3 gündür çekiyorum canım mentollü şeker yiyorum ve içtiğim her şeyi ılık içiyorum biraz daha iyi ilk güne göre
MerveNur- ben boğazım ağrıdığı zamanlar ılık suya biraz bal koyarım acayip iyi gelir. hamilelikte hiç yapmadım ama zarar vermez heralde bakın isterseniz internetten