mirayin_annesi Merhaba kızlar 37+0günlüğüm üç gündür oturamıyoRum ve yürüyemiyorum sanki her an gelecekmiş gibi hissediyorum belim çok ağrıyor ve kasıklarıma iğne batar gibi ağrılar geliyor ve yarın kontrolüm var inşallah ..neden oluyor acaba bi danışmak istedim🌸