Happyasya TMelikee00 ben bir ay önce normali operatör dr için sorduğumda 2700 öğretim görevlisi için normal 3700 dü am anladığım kadarıyla bir ay içinde zam mı yaptıkar ne dudağım uçukladı okuyunca
Cns34 TMelikee00 Feride hanıma gidiyordum ama Özlem hanım doğurttu. Doğumum güzel geçti ebelere doktora herkesin tecrübesine güvendim hiç normal istememiştim ama oldu bütün çevrem şok oldu
07-02-2019 TMelikee00 ewet Allah korusun bnm 39 haftayı gecıodu tansiyonum yukseldı dusuremedıler ole zorunlu sezeryan a aldılar ters giden Bı seyler olcakkı zorunlu sezeryan a alsınlar szı
Yasemin3739 Esenler medipol de önerdiğiniz memnun kaldığınız doktor var mı ve muane ücreti doğum ne kadar bilgisi olan beni yönlendirebilir mi