Herkese selam kızlar. Ara ara oluyordu ama bugün çok rahatsız etti beni gaz sancısı oturamıyorum bile belime sırtıma kadar ağrısı vuruyor çok kötü yaptı bugün beni. Böyle olmamı gerektirecek bir şey de yemedim oysa ki. Neden olur ve çözüm önerisi olan var mıdır? 🤢