Nursahdrk Gebelik şekeri çıktı bende 23 + 4 haftalık hamileyim tokluk şekerim çok yüksek çıkıyor. Korkuyorum bu durumdan muzdarip olan var mı nasıl çözümler buldunuz .?
Gokcecelik Nursahdrk hergun aç ve tok şekerinizi ölçün, beyaz ekmek, makarna, pirinç,tatlı mutlaka kesin. Meyve porsiyonlarinizi gün içinde azaltın kavun,Karpuz yemeyin diyetle giriyor yoluna merak etmeyin 🌸
Taze_gebe Nursahdrk diyestisyen kontrolünde sorunsuz doğuma kadar ilerledim hem çok az kilo aldım hem düxenliydim bol su ve riskiniz yoksa yürüyüş