Arkadaslar 10+1 gunluk hamileyim astimdan nefes alamamaktan doktora gittim kan tahlili yaptilar wbc 16 cikti doktor kaninda enfeksiyon var dedi herhangi bir ilacta vermedi asiri halsizim kalbim duracakmis gibi geliyor cuma gunu kadin dogum doktoruma gidicem basina boyle bir durum gelen var mi