Kızlar 25. Haftamdan beri göbeğim aşağıda yani bebeği hep göbek deliği hizasında ve göbek deliği aşağısında hissediyorum. 2 gün sonra 29 haftalık olacağız sorum şu, bebek 9 ay boyunca yukarı çıkmazsa göbek deliğimin hizasında dursa yinede büyümeye devam eder mi? Bu arada rahim ağzım 26 mm