Selinbati Merhaba anneler ben bebeğimin hareketlerini çok assagida hissediyorum kasiklarimda hissediyorum karnımda çok assagi indi ve çok fazla kasik ağrım var böyle o varmi acaba 2 gecedir ağrıdan uyuyamıyorum resmen
Elfelf475 Selinbati bu şekilde bir şikayette doktor 2 saat dinlenin ağrı geçmezse hemen gelin demişti bana siz 2 gun diyorsunuz bence doktora gidin cunku benimkisi bas asagı duruyor ve sağ üst karnıma dogru vuruyor tekmeyi en olması gereken pozisyon bu ama her bebek aynı durmaz döner durur demişti doktorum
Selinbati Sita3434 hakkaride yasiyorum kendi doktorum van da burdaki doktorlar pek umursamıyor perşembe günü kontrolüm var onu bekliyim dedim ama bu gün gecede öyle olursam gidicem gündüzleride var ağrım ama gece aşırı çoğalıyor canım
Sita3434 Selinbati cok geçmiş olsun geçmezse mutlaka acile git insallah iyi bir doktora denk gelirsin
Selinbati Elfelf475 teşekkür ederim canım yarın bi gidiyim sabah en iyisi bide etken doğum tehlikem var normalde gidip görünsem iyi olucak galiba