melekVzeynepE Kızlar doktorum alttan muayenesi ettiğin de açıklıktan bahsetmedi sadece önceki doğumdan kalan açıklık var dedi bu ne demek yani açıklık var mı yok mu
Ysmmmnn melekVzeynepEkaç haftalıksınız kaç haftalıkken bakılıyor ikinci doğumda açıklığa benimd rikinci gebeliğimde
Ysmmmnn melekVzeynepE ilk doğumda 2 cm açıklıkla hastaneye yatmıştım ben drmrkki ikincide bu yeterli değil
Asyaayaz1 Bana doktorum 1 2 Cm var önceki doğumdan demişti onun üzerine açılmalar oldu o gün doğum yaptım zaten ama sancılarım vardı
melekVzeynepE Asyaayaz1 nstde sancılarım çok çıkıyordu zaten hissediyorum.da ilacı aldığım halde 100lerde falan sonra ilaç verdi 35+5de şuan 36+3 üm acaba ilacı bırakırsam doğum yapabilir miyim