hfh arkadaşlar daha hamileliğini ogrenmeden karnı pıt pıt atan oldu mu bu bir gebelik belirtisi midir
Mom9272 hfh bismillah 😃 bebeğin hareketini hissetmen için 16 / 24 haftalarında olman lazım yoksa imkansız
Burcu1562 Benimde sol kasığımda baloncuk gibi pıt pıt hareketler oluyordu ben o şekilde öğrendim bebeğimi 3 haftalıkken 🙈
gmzgncr hfh benimde ilk gebeliğimi öğrenmeden önce sürekli ağrı vuruyordu ve nabzım atarcasına sağ kasıktan pıt pıt bişeyler oluyodu😬