Kizlar şimdiye kadar Ankara şehir hastahanesine gittim ama memnun kalmadım doktorlar ilgisiz sevemedim bi fikrimi bile diyemez oldum soracaklarm kafamda ama fırsat bile vermiyorlardı yalandan şip şak bakıp yoluyorlardi 38+4haftaligim zübeyde hanıma geçmeyi planlıyorum benim bebeğim tüp bebek zübeyde hanımda yaptırdım ama tüp bebek bölümünde kadın dogum polikliklerinden memnun musunuz sezaryan istiyorum bide şimdiye kadar bebege iri denildi ama ilgisizliklerinden kilo bile demeye üşenen doktorlara denk geldim kilo bilmiyorum sezaryan istersem yaparlar mı hangi doktor iyi bana yardımcı olun