Herkese merhaba ☺️ Son adet tarihim: 13.07.2021
Beklenen adet tarihim:11.07.2021 bugün 9 gün var adetime ☺️
Ovulasyon haftası ve yumurtlama gününü değerlendirdik, yaklaşık 3-4 gündür çok yoğun bel ağrısı yaşıyorum hayat enerjim resmen düştü, vücut sıcaklığımda artış, sık idrara çıkma, sol kasığımda belli belirsiz sancı, batma gibi ağrı, sürekli yatma uyuma isteği, halsizlik.
bu belirtileri yaşıyorum. Belirtiler gebelik belirtisi midir? Erken gebelik testini ne zaman yapsam doğru sonuç alabilirim? Tecrübeli annelere sormak istedim. ☺️