Merhabalar hanımlar 🙋25+2 haftalık gebeyim. On gün kadardır adetin başlayacağı zamanlar gibi kuru sancı var .Minik minik vardı..Ama bu gece uykudan uyandırdı beni..Dr gitmelimiyim ? Başına böyle birşey gelen var mı ? Gebeliğin ilk haftalarında her adet dönemine yakın bu sancıların olması normal biliyorum fakat büyüdük artık…