Sevgiliiiii Kizlar 1 haftadir gece asiri usumeyle uyanıyorum 11+3 haftalık hamileyim diger hamileliğimde böyle olmamistim neden boyle oluyor bazen gun icindede üşüyorum
miranmiran1306 Sevgiliiiii bende de oluyordu hormonlarla kaynaklı olabilir battaniyeyle yatıyordum resmen
yesQ Sevgiliiiii benim de hamileliğimin başlarında özellikle ayaklarım buz gibi olurdu ısıtamazdım ev sıcak olduğu halde üşürdüm genelde üşüyenlere oğlun olacak derler benim de oğlum oluyor belki ondandır :) ya da kan değerlerine baktır 😂