minigim34 doğum için yaptıracaksanız yaptırmayın. Çünkü 2 tane sigorta firması yapıyor onlarda geçen sene 8 9 bin demişlerdi bize. Ben doğumu medicalpark Karadeniz Hastanesinde yaptım ilk kontrolumden beri oraya gidiyorum toplasam 7bin tl yi geçmedi. Sigorta firmasında ki çocukta bize böyle anlatmıştı. Yaptırmayın demişti.