Elifveoglu Enox iğne kullananlar var mı aranizda bir kaç kez koluma yaptık çok morardı dün de karnıma yaptım ama psikolojik mi bilmiyorum karnımdaki iğne yeri ağrıyor normal mi sizlerde durum ne
Anesanne Elifveoglu benim de ilk zamanlar çok morarma olmuştu. İğneyi çıkardıktan sonra bir dakika pamukla bastırıyorum artık olmuyor. Bi de bana göbekten daha rahat oldu hep göbekten yapıyorum artık