Eyceniz belisslinaa benim daha 37 haftalik ne çabuk geçti diyorum günler, hala hızlı geçiyor ama tabi meraktan dolayı bebeğe kavuşma istegide var normal doğuma uygunumdur inşallah normal normal zamanında gelsin 💗