sehri_hzr 36+5 deyim bende, 4 gün önce çatı muayenesi oldum, korkulacak öyle pek bişey yok 🙃
oğlum dönmemiş henüz 😓 yürüyüşü arttırmamı söyledi doktorum.
muhtemelen nst ye de artık girersiniz.
sıcaklar berbat hiç kendimde değilim resmen bayılacak gibiyim😓