Ceylankeles Sare3737 ya ben 27haftalik oldum devlet Hastanesi’ne gitim 23haftaliken rejim kısalığı var dedi ve erken doğum olcak dedi yatisini yaplim dedi kabul etmedi pandemi den dolayı korktum korona morana da olabilirim diye düşündüm