Hani Merhaba arkadaşlar. Ben Güney Azerbaycan türküyüm. Ben yeni moda ve güzel erkek isimi arıyorum. 33 hafta ve hiçbir isim bulamadik. Turkçe kökenli bir isim olursa teşekkür ederim.
Hani bilnazo68o sizden bir sorumum var. Türkiye de neden iki isim çocuklara seçiyorsunuz? O ikinci isim soyad oluyor mu yoksa?
merakliblog Hani hayır tamamen keyfi koyuluyor. Kimisi de ilk isim büyüklerinin ismini ikinci isim daha modern bir seçenek oluyor.
cahillesohbetikestim Hani Göktürk Alparslan balamir Aybars Metehan kağan hakan uraz ulaş çağan vs daha çok isim var aklıma geldikçe yazarım 😊
cahillesohbetikestim Hani rica ederim ne demek biz oğlumuz olursa alparslan kızımız olursa almila düşünüyoruz 🥰🤲