6 haftalıktı ilk gebeliğim düşük yaptığımda kendiliğimden düşürdüm doktor korunmadan devam edebilirsiniz demişti. Herkes hemen hamile kalırsın diyordu ama ben 7 ay sonra kaldım. Asla stres yapmamalısın en büyük etkeni maalesef stres. En son artık başka şeylerle uğraşıp kafamı dağıttığım ay hamile kaldım şimdi 17+3 oğlum olacak inşallah ❤️😍