Kızlar moralimi bozup kötü düşünmek istemiyorum ama diğer hamileliğimde de iğne vurunduğum halde bacaklarımda kalçamda aniden morartılar oluşuyordu . Bir yere vurmadığım eminim . Ve diğer hamileliğimde hem damarlarda direnç yüzünden erken doğum yaptım hemde bacağıma pıhtı atmıştı . Şimdide aynı şeyler olacak diye korkuyorum . Bu morartılar neden olur . Doz falan mı az geliyor acaba ya ? Bu durumu yaşayan var mı ?