Kızlar 25.haftamdayim üniversite okuyorum ve yarın stajım başlıyor bu zamana kadar sadece ilk 3 ay mide bulantısı sorunu yaşadım başka bir sorunum yoktu hic hamile değilmişim gibiydi anlamamıştım geç farketmiştim zaten ama artık fazla yürüyemiyorum bile 4 5 kilo anca aldım bir ağırlık var hiç bir is yapasim bile gelmiyor ilçe sağlık müdürlüğünde yapicam stajı aslında hastane ortamı bile degil hareketli olucağını sanmıyorum düşünceme göre evrak vs hep oturcagimi dusunuyorum ama bel ağrısı oluyor son zamanlarda tavsiye verir misiniz siz nasıl enerjik olabiliyosunuzz gününüz nasıl geçiyor??🙄😒