Sultann1603 21 haftalk hamileym dün akşam eşimle beraber olduk biraz önce tuvalete gittiğimde peçete kan doldu bidaha gittim gelmedi başına gelen varmi hastaneye gitmelimym ne yapaym😔
Asyaayaz1 Her ihtimale karşı gidilmesi lazım önlem alınır yada içiniz rahat olmuş olur bekle diyen olursa lütfen dinlemeyin..
Sultann1603 Asyaayaz1 kaynanama dedim kanamam geldi diye benmde oluyodu arada diyo ilişki sonrası olduğunu bilmiyo tabi
Melikeince Sultann1603 açık konuşmak gerekirse büyükler hep öyle bişy diyosun bizde aynısı yaşadık kanama göz ardı edilmemesi gereken bir gerçek doktorunuza gözükmeniz gerk bence en azından içiniz rahat olur pişman olmaktan iyidir
freuze Sultann1603 Ya kötü birşey olursa beklemeyin hemen gidin. Ben 21 haftalıkken kanamayla doktora gittim açılmam olmuştu. Birkaç saat daha gelmesen doğum yapardın demişti doktorum. Lütfen eşinizi arayın ikna edin hemen gidin. 🙏
freuze Sultann1603 Yaşın küçük ve ilk gebeliğin galiba. Tecrübesiz oluyor insan. Anlıyorum seni. Hamilelikte kanama her zaman tehlikelidir. Birkaç damla bile gelse doktora gitmen gerekir. İhmale gelmez cnm. Sonradan keşke dememek için biran önce hastaneye gidin.
yasolinn Sultann1603 kanama hamilelikte normal karşılanmıyor ve ciddi sorunların göstergesi olabilir eğer bebeğiniz ve kendi sağlığınızı düşünüyorsanız doktora gidin burdan kimse size yardım edemez her beden her hamilelik aynı değil.
Alone Sultann1603 leke bile gelirse gidilmesi lazım ki siz bildiğimiz kandan bahsediyorsunuz. Tabiki gidin önemsiz bişeyse doktor söyler ztn önemliyse de geç kalmamış olursunuz
Umay21 Doktorum ilişki sonrası kanama gelirse hiç zaman kaybetmeden gel demişti kahverengi leke olursa korkma ama açık pembe veya kırmızı kanama olursa aninda gel demişti