Elffnur Arkadaşlar böbreğinde gelişme olanlar ne gbi bi tedavi uygulandı benm ilk gebelğimde taş vardı böbrek büyümesi yaşamştm şimdi taş yok şükür ama böbreğim genişlemiş p.tesi doktora gidicem ne gbi önlemler alınıyo ?
UralAybars0921 Elffnur 31+6 haftalık hamileyim. 27. Haftada fark edildi iki böbreğimde de büyüme ve bir böbreğimde taş. Bebek büyük olduğu için şu an izleme yapacağız denildi. 4 haftada bir gidecekmişim. Bol su içiyorum başka da bir şey yapmıyorum
Periyo Elffnur canım bende 33 haftayken çıktı bş sıkıntı yok şuanlık ama çok ağrısı oluyor ağrı oldukça serum takın şuanda da 37 haftayım
Ezgice0 Elffnur Benim de sağ böbreğim genişlemiş ama iki doktor da üzerinde durmadılar sadece sıcak havlu koy dedi kendi doktorum 🙄
zizi1985 Sevıyesıne gore ıkı hafta aralıklarla takıp edılıyor.Belırlı bı sevıyenın uzerıne cıkarsa buyume stent takılıyor
Elffnur zizi1985 bana ilk gebelğimde takıldı ama taş oldgu için takmışlardı şimdi şiddetli bi ağrım yok hafif bi ağrım oluyo stent cok kötüydü inş takmazlar🥺
Elffnur UralAybars0921 benimde sağ böbreğimde olmuş peki herhangi bi ilaç vs kullandnzmı cok şükür enfeksiyon cıkmadı ama arada ağrım oluyo sağ tarafmda
UralAybars0921 Elffnur hayır hiç ilaç vermediler. Bol su iç ve ağrı olursa o zaman görüşelim dediler. Ara ara idrar yolu enfeksiyonu yapıyor o zaman da monurol veriyorlar
Elffnur Periyo erken doğumu tetikliyo vs deniliyo canım ondan endişelendm bende daha 27.haftadayım çünkü
Elffnur Ezgice0 yaa cok saçma ama sıcak havluyla olcak işmi bende bugün gidicem olmazsa ürülojiye yönlendrcem dedi banada
Ezgice0 Elffnur Hamilelik sonrası kendisi eski haline gelir herhalde 🙄 kontrole gittiğimde tekrardan sorayım önemli bişey değil dediler bana 🙄
Elffnur Ezgice0 eğer ciddi bi büyüme yoksa zaten evet önemli değil genelde hamilelikte ortaya çıkıyo benmki fzla büyüdüğü için biraz skntı canım inş ilerlemez seninde