hcaglak Busrasener43 eve gönderdiler iki saat sonra bı daha baktılar ilerleme yoktu ağrı olursa gel dediler
Uzel GKP22 bu yorum içimi rahatlattı normal doğum mu yaptınız ilaç vs kullandınız mı benim de sancım ve 1 cm açılmam var
GKP22 Uzel normal doğum yaptım oğlum 4 kilo doğdu sınırda bebek iri vs derlerse korkmayın iri bebek daha güçlü iter kendini daha hızlı olur doğum
irorkay depsizoo koyu sarı bir şry geldi yoğun sümüksü ama nişan mıydı bilmiyorum ayırt edemedim kanlı vs değildi 🤷♀️🤦🏼♀️
Ysmmmnn Busrasener43 1 cm açılmayla ben bir hafta bekledim hiç belli olmaz belki hemen belki heklersiniz squat yapın