esranur-ekk Merhaba hanımlar 24 haftalık hamileyim nezle oldum geçirmiş olan doğal yolla ne yaptıklarınızı yazar mısınız? Fikir oldun hem aynı durumda olan hanımlar için ☺️
Hilal1907 esranur-ekk kuru papatyayi kaynat buharinda nefes al burnundan bi kac gun yap sonrasinda goslerini sulandiran akintiyi kesiyor. Afedersin biterken yesilimsi oluyor ya o evreye cabuk geciriyor. Gun icinde ara ara yap.
[silindi] esranur-ekk bende aynı dertten muzdaripim ıhlamur içtim günde bi bardak olması gerekiyormuş birde pastille boğazımı yumuşattım o kadar şimdi öksürük kaldı onunla uğraşıyorum 🤷♀️
Selin12- esranur-ekk zeytinyağı karabiber bal ,limon ve toz zencefil i karıştırıp yiyin xoknuse yarıyor
poyrazinannesi3547 Bende 3 gündür grip oldum zencefil karabiber bal limon suyu yaptım birde tavuk suyu çorbasi iyi geliyor yada sade, ballı limonlu ılık su içebilirsiniz geçmiş olsun❤
[silindi] esranur-ekk doktora sormadım eczacı olduğum için kendim kullandım herhangi bir sakıncası yok
Burcuuuu_67 esranur-ekk öncelikle geçmiş olsun. Bende 9 haftalıkken grip olmuştum boğaz acısıyla cebelleşmiştim hemen doktoruma yazdım bol bol limonlu ıhlamur içtim. Parol içebilirsin demişti günde 3 kez ama ben yine de akşamları içmiştim sadece oda bi kaç kez çok içmemeye çalıştım. Ve tavuk suyu çorbası içmiştim limonlu yine sıcak sıcak terletiyor ve cok iyi gelmişti bana da
Hav12316 esranur-ekk sıcak çok açık çay iç cnm içine limon sık nane limon iç bol su iç ılık duş al parol iç dinlen