Kızlar çam ve sakura randevu açılmışşş
Sjskskdjjd randevu alalım ki nede olsa 1,5 ay da anca randevu bulabiliyoruz
Evet sonun da açıldı
Merhaba ilk kez randevu alacağım da gebe yazan doktorlardan mı randevu almamız gerekiyor?
Minik47 hamileyseniz evet gebe yazmasi gerekiyor
Adilekorkmaz teşekkür ederim 😇