Arkadaşlar kafam çok karışık bir de size danışmak istedim.
Balıkesirde yaşıyorum en başından beri sıkıntılı bir gebeliğim geçti doğumum sezeryan olsun istiyorum.
üniversitede doc doktora ve özel de erol gökgür e en başından beri muayane oldum.
bu zamana kadar hep üni de dogumum olsun istiyordum . Ama son haftalardaki doktorların asistanlara yönlendirmesi, asistanların ameliyatta belki daha aktif olup dikişi filan onların tamamlaması ihtimali ve herseyden önemlisi odaların çift kişilik olması sebebiyle.
sevgi de erol gökgür de yapayım diyorum . ilk dogumum olacak . sevgi hastanesi de aman aman iyi bir özel hastane degil bunun farkımdayım.
fakat üni de de yeni dogan ünitesi yok.
rabbim saglıkla almayı nasip etsin de.
özelde olursa eşim annem yanımda rahat edecek . yemekleri olacak yatma yerleri hepimizin rahat olacak.
üni de strese girip cocugu emziremezsem diye de korkuyorum.
üni de veya erol hoca da dogum yapanlae varsa lütfen yazsın.