Senayyaprak33 Busrauzun53 bende canım çok oluyor genelde hep sol tarafım kalçam tutulur adım dahi atamiyorum çok kötü oluyor ama ara ara her zaman olan bir şey değil telaş yapma gebeliklerde yaşanan bir durum😂🥺