Kızlar bebişim 4günlük. Emzirirken 2 memeyi de vermem gerekiyor mu? Sütüm az çok gelmeye başladı ama ilk memede uyuyup kalıyor. Tam da bitirmiyor ilk memeyi. Dün göğüslerim acayip derecede sertleşti araştırdım mastit de oluyormuş. Bugün tek memeyi emzirdikten sonra sıcak kompresle masaj yaptım sağdım yumuşadı biraz. Ama bebeği sıkılıyorum yetiyor mu diye. Sık sık uyanıp emzirsem mi saatte bir?